вторник, 31 юли 2007 г.

на Милош..

Дали мълчанието е злато. И затова ли съм беден ?!…никой не знае. Пък аз и не питам. Питам себе си. И никой не ми отговаря. Тъпа история. Знам че емоцията е по-силна от сичко. Тя може да надскочи и теб дори. Предполагам, че ти се е случвало. Седнах за да пиша текст за новите ремонти по пътищата. Новите стари ремонти на новите стари пътища. По които минават новите ни стари коли. Определено текста не тръгна в пътна посока. Исках да пиша и за Милош, който срещнах на морето. Милош е сърбин. Живее в Канада. Обаче вече не му се живее в Канада. И се върна в Белград. Милош твърди, че масово се набллюдава едно недоволство от градовете. Каза, че и в Канада и във Франция и в България и в Сърбия хората са недоволни от града в който живеят. Мрънкат за стотици неща и продължават да живеят в него. Единствения град в който хората не мрънкат, а са щастливи че живеят в него е Барселона. Така твърди Милош, а той е говорил с доста хора. Просто защото е ходил на доста места. А аз не съм. И сигурно Милош е прав. Може да се преместим всички в Барселона. Или да спрем да мрънкаме. Два варианта. И двата тежки сами по себе си. Аз нямам проблем. Ще продължа да псувам където и да живея. Така се отпускам. Сори. Иначе емоцията е много важно нещо. Може да те погуби понякога. Гледам едно пиратско дивиди на Депеш Мод и се дивя на идиотската немска публика, която стои като дърво, докато на сцената се случват батални неща. Има 5-пъти повече хора отколкото имаше в София и са 100-кратно по-големи дървета. Не пеят. Само пляскат като роботи. И ме е яд, че няма дивиди с концирта от София. Защото публиката тук го заслужава..защото….защото всеки който е бил там знае какво имам предвид. Страхотно ми скача мисълта.. а исках да пиша за ремонтите..новия Хаинбоаз. Защо не започнт да слагат табели с ударниците, както е било едно време. Вместо да има табели на които пише “Изпълнителна агенция Пътища”, бла-бла “Рехабилитация на път “ бла-бла. Да има табели на които да са изписани имената на работниците изхабили пот и нерви за да положат нов асфалт, който да падне след 6 месеца. Да има списък на новите ударници. Защото 50 години след бригадирското движение в България пак се строят пътища. Заводи слава-богу не. Налива се нов асфалт върху майката земя, за да може да стигнеш до всяко кътче в татковината поне в близките две седмици. После асфалта ще се изрони. И пак ще е същото. Но в момента е Хаинбоаз. Навсякъде се ремонтира, машини цепт мрака, чакъл се лее като река. Изобщо кипи трудова дейност. И имената на новите ударници трябва да стоят редом с тези на програмата по която се финансира дадения участък. А иначе Депеш Мод са велики. И Милош е прав. А аз отивам да ям.

1 коментар:

paperlamp каза...

нямаш идея колко си прав.публиката в богатите държави е много неблагодарна.имах късмета да отида на концерт на Oazis в Торонто тази есен и съм отвратена от публиката.Личеше им, че са фенове,знаят текстовете,обаче толкова ги мързи да аплодират,мързи ги да се радват.Oazis
са много яки на живо,аз не съм им кой знае какъв почитател,отидох за компания.Обидиха се хората и искаха да си тръгнат по средата на концерта.Слязоха от сцената и си тръгнаха,направо ми се вдигнаха в очите.За такава дървена публика и аз нямаше да пея.А по темата с градовете за мен истината е,че такъв "социален живот" какъвто има в София, никъде го няма.Мани го асфалта.

Митко. Павлов. Тва е.