събота, 23 август 2008 г.

“Blowjob is all around”


Дали известнвите правят повече секс от нормалните хора?!
И кой по дяволите го прави с известните ?!
Снимки ни дайте, снимки…..
В България има прекалено малко хора. И за съжаление тук всички се познават, откъдето идва да заключа, че тук всички са известни. Пет милиона ВИП персони се разхождат из прекрасната територия наречена България. Разхождат се и искат да станат още по-известни. А за какво ?! Това никой не знае. Дори и те. А всичко е заради единия секс.
Да правиш секс с известен е нещо престижно може би ?! Или очакванията са за полова мощ равносилна на обществената. Ако е така то хора като Боян Биолчев например, щяха да са секс машини. А може би са. Кой знае… Във всеки случай аз не.
Секса с известен донакъте те изстрелва в оная орбита, в която почти всеки иска да попадне. При онези, за които всички говорят. При онези дето нямат личен живот и това се струва на останалите супер привлекателно. При онези дето не могат да си позволят да забият един шамар на досадно парвеню на още по-досадно парти, поради простата причина, че има твърде много свидетели и може да се стигне до съд. Но в такива случаи тоалетната помага много. Там можеш да го биеш нещастника до пълни самопризнания. Да съжалява, че се е родил педераст. Душевен имам предвид. Щот знаете -педераст е хетеросексуален мъж, който се държи като путка. Другото си е обикновен гей. Но да не се отделям от темата, че като тръгна настрани и няма спиране.
Та стигнахме до извода, че в общи линии секса с известен те прави и теб такъв. Ако известния потвърди естествено. Защото има хиляди нещастници, които са проверили мъжкото достойство на бая общественици по тоалетни и санитарни помещения и след това общественикът ги е оставил в миманса. Не е потвърдил тезата на ищеца, дет се казва. И така секса си остава между тях. А това не е целта на неизвестния. Или неизвестната. Номера е задоволеният да се похвали или поне да засвидетелства внимание, така че околните да разберат за прекараните в щастие 3-4 минути. Но какво внимание мила. За едната френска любов ли ?! Не ставай смешна, че френската любов е навсякъде. Даже и песен има. “Blowjob is all around”…..За едната френска любов никой няма да те прослави мила. Независимо от качеството. Съжалявам. Трябва усърдие и постоянство. Питай препатили. И ако до този момент се въртя около тезата,че секса с известен в общи линии помага то секса с неизвестен си е цяло предизвикателство от страна на известния. Въпреки, че известните имат навика да се съвокупляват помежду си, като по този начин увеличават слуховете и митовете около себе си. Пък дали им харесва секса със себеподобни не знам. Ако ги питате сигурно ще излъжат. Заради егото си, не заради друго. А и за да пазят егото на себеподобния. Колегиалност.
Аз с известни не съм спал. Въпреки, че се е случвало известин да спят с мен. Лошото е, че от това аз не станах известен. Но и не ми е била такава нагласата. Самата идея, че можеж да правиш животински секс с тая дето я дават по телевизията, те кара да се чувстваш поне малко бог. Или поне за малко. Вагинален или анален господ. От теб зависи. За съжаление понякога секса с известен може и да разочарова неизвестния. Особено ако известния е прекалил с нещо. Тогава борбата е неравна, а резултата плачевен. Затова моля те, когато набележиш обект, виж дали има достатъчно свидетели, както и прецени ситуацията и приоритетите си. Защото нито една френска любов не бива да отива нахалост. Все пак ще ставаш известна нали ?! На кой му пука как. а известинте не ги мисли. Те си правят секс. и ще продължават да го правят. На пук. На мен, на теб и на всички. Защото това им е работата. Нашата е да гледаме. За съжаление.

5 коментара:

Анонимен каза...

Аз имах удоволствието да се събера с известен... дори и за малко... три години... Никой не разбра, щото въпросният господин не искаше да се знае, че си има приятелка. Три години ходех с едни рога, дето елените в зоопарка ще ми завидят, че бяха големи, големи... Аз знаех, че ходи и по други жени, че не бях единствената, обаче си траех, защото си мислех, че ще се промени и някой ден ще позвъни на вратата ми с букет цветя и ще ми каже "Обичам те"... И след три години ходене по мъките накрая той дойде, позвъни на вратата ми, преспа в леглото ми и накрая каза: "Мисля, че не сме един за друг..." Два месеца след това се сгоди за някаква, дето я познаваше от няма и година и се ожениха, като преди сватбата той пак дойде на вратата ми и поиска нещо от миналото, което редовно си искаше, обаче аз му казах да ходи при жена си...
А аз продължавам да пазя тайната, щото и да кажа, няма смисъл, само ще стана смешна и може да ме вкарат в лудница за халюцинации... А аз не искам да ставам известна по този начин.
Сексът с известен е същия, както и с безизвестен, разликата е там, че известния наранява повече, лошото е и че го виждаш навсякъде...

Анонимен каза...

Хубави темички си избрал да пуснеш в блога си .Мъчение било да пишеш с една ръка то е ясно ,не трябва да ти се отрича че си се справил добре :)Мога да коментирам всичките теми,но ще го направя само по тази ,
Какво значи да си "известен" ?
Получаваш внимание повече да това е така, я да погледнем другата страна ами ако известен а на неизвестния не му допадаш дали те получиш вниманието което очакваш,не за всеки си готин к`во като си известен ,ако не ми допадаш дори да искам да ти свърша услуга мога да те "отсиря и окото да не ми мигне"
Да те питам Мите ти малко или много си извстен вече как е сега по-добре или както и преди ?
Може би знам отговора на този въпрос,но бих желала да ми отговориш :)
Всеки си е индивидуален и всеки е "башка луд",но има една истина "Двама решават да дойдеш на този свят ,ти решаваш как да премине тоя живот в зависимост от околната среда , а края му решава тя-смъртата ".Това е било и ще бъде и никой неможе да го промени.
Малко сега са едни така да ги нарека "развратни времена" кой ского,кой и за какво и навремето е било така но са се и криели.Тое ясно ,че неможеш да изкараш живота си една жена,ама винаги ми е било интересно мъжете как взимате решението коя да е точно -"тази дето да облечете като булка и да заевите пред света че е тя че е точно тя",как обясни ми как ???Да то все една трябва да е,дори и само за пред останалите,започвате да се умаряте ли и даи коя ми е пред очите.
Малко изнестих темата ама това ми се върти в главата :)
Това лято усетих какво е да си неизвестен сред известни,усещането Мите е невероятно никои не те закача седиш си и ги гледаш какво правят по разни репетиции ,гледаш ги как се поздравяват и се лиготят и колко им е неприятно на повечето че сакаш са длъжни да го правят и ти става хубаво да им се присмиваш чак :0)

Unknown каза...

nina, честно да ти кажа по-голяма глупост и по-неграмотно написана не съм чела наскоро. Имам предвид твоя коментар...

Анонимен каза...

yana,твоя е излишен да ти кажа пък аз :0)
замисли се ако можеш др. път преди да го пуснеш !
дай си мнението по темата,която е пуснал блогващия ,а не коментирай постовете на другите :)
за твоя информация някой може още да се учат да свикват с клавиатурата :)

Анонимен каза...

Има известни, които може би не са толкова известни за масата хора, но са най-яките хора в нашата държавичка. Известни, които живеят в твоя квартал и когато си загубиш портфейла и те видят, че е твой - идват и ти го дават ;) известни, които са известни само в даден кръг от хора, понякога голям, понякога не толкова, обаче точно тези хора, които са фенове (колкото и да я мразя тая дума) говорят за това какъв е известния и дали е истински пич. Щото има известни и известни. Разликата може да бъде от земята до небето. Но съвсем спокойно мога да кажа, че има достатъчно интересни мъже тук, които с едно или друго - дали ще са музиканти, журналисти, актьори, няма значение - са станали известни. Виж за тях колкото съм убедена, че са готини хора, толкова съм убедена, че не правят този секс, който го правят известните на масата от хора. Известните с пропагандираната от самите себе си селяния, със смешни и в повечето случаи супер жалки (за мен) неща, които обаче за съжаление впечатляват едно 95% от мацките на моите години.. Та тези пичове си правят яко секс с техните фенчици, а от своя страна фенчиците се хвалят насам натам с "постижението" си - че са били в леглото на въпросната звездичка.
Виж обаче другите известни.. с тях си е кеф да си изживееш нещо готино, ей така заради момента.. Влагайки същото, което би вложил в тая история, обаче случваща се с неизвестен. Щото на всичкото отгоре ще можете да си кажете две думи, предполагайки се че имате някви общи неща, ще можете да си прекарате яко и накрая да ви остане готино усещане от цялата тая работа.

П.П.Интересен е края - как завършваш от името на неизвестен :) окей, не си крика.. или пищова.. все адаши ;) но съм сигурна, че знаеш, че е по-добре да си Павлов.

Митко. Павлов. Тва е.