понеделник, 1 октомври 2007 г.

Аз не съм дерматолог и никога няма да бъда. Аз не съм психолог и никога няма да бъда. Аз не съм патолог и никога няма да бъда. Аз вече не съм и просто човек. Защото съм прост човек и това е положението. Аз не мога да разбера как и защо жените мажат тялото си ежедневно с всевъзможни идиотии, които подмладяват, крият бръчки, крият години, крият не дотам здравословен начин на живот, крият самочувствие, комплекси, крият бенки и неуспешни корекции, изпъват кожа, изпъват душата и изобщо мазнеят навсекъде. Защо жените трябва да се мажат навсякъде. И особено вечер. Може би сутрин нямат време. Или тогава просто няма кой да ги намаже по гърба. Няма на кого да връчат едно шише, което обикновенно тежи около 400 грама, и да споменат някак миловно, но задържаващо: - Айде сега ми намажи гърба, че не стигам. А що си мислиш, че аз пък стигам бе ?! Що трябва да си мажа ръцете с неква гадория. Мен от мойта си ме е гнус понякога, па твойта ли производствена помада да мажа. Айде де. Ама мажа. Като поп. И си трия ръката в одеалото. Или в гъза, че не се вижда. Ама мажа...За да нема скандали. За да няма после и секс. Че то секса е досадна работа. И само ти разваля деня. Намажи и гърба и бегом да спиш. Тя ще е доволна и може и да не ти поиска секс. Може да ти почеше гърба, ти доволно да си пръднеш и като бебенце да си заспиш. Обаче гадта може и да стане прекалено доволна след намазването. Да се почувства странно еротична и лъзгава омазана в тая производствена помада, която обикновенно струва между 3 и 4 Хайнекена или около 3 литра бензин. Бензин не пия, ама го дадох като нещо необходимо. Във всеки случай по-необходимо от някоя производствена мазнотия за гъз. Или за бедра. Щот я се качи ти върху лосиона за тяло и той да те закара на Боровец. Айде-е-е. Пинизи. Та, ако гадта се почувства еротична намазана с тая производствена лъзгавиня, то тежко ти друже. Тогава мазния секс не ти мърда. Мазен, помаден секс. Пълен с изненади. Ръцете и ще лепкат, гъза и ще мерише не на гъз а на роза или на портокал, в зависимост от есенцията. Изобщо ти ще трябва да преглътнеш себе си и всичките си гнусливости и да спиш с това нещо. Пък то доволно ще потрепва под теб. И то не защото си ебаааааси пича, ами защото ще усеща как порите му се разтварят и поемат мазната гнусотия навътре в себе си. Ще се върти в екстаз само при мисълта, че мазната помада овлажнява и без това влажната и кожа, и на другия ден ще се събуди като кралица. И това няма нищо общо с теб. Нито пък с мен. Мен кучета ме яли. Кучетата на производителите на мляко за тяло. Те са ме яли. И продължават да ме ядат. Не че това има нещо общо с темата. Ама да си кажа. Преди време си мислех, че само моята жена се маже като идиот всяка вечер. Обаче след направено кратко проучване се оказва, че тази мания е масова. Маслена наркомания. Лосионна зависимост. Не могат да си легнат без да се намажат. Ама момичета, вие някога помисляли ли сте за нас. За това че трябва да търпим вес, докато тая лепкавотия изсъхне върху кожата ви. Че понякога ни е гнус да ви прегърнем, а иначе ни се иска. Че понякога секса е екстремно преживяване, заради смесицата от миризми и мазнотия. Че понякога се хлъзгате. Че ние не искаме да спим с тюлени. Искаме с вас. И то без да има мас. По кожата имам предвид. Искаме поне една вечер да не мажем гърба и с отвращение да си бършем дясната ръка в одеалото. Искаме да не ви попива крема в пижамите, искаме да ни меришете на вас си. Много неща искаме и те са свързани предимно с тази лосионно-млечна наркомания, която е завладяла всички жени. Къде изчезнаха бабините рецепти. Защо по-дяволите не се мажете с килесо мляко. Защо не налагате лицето си с пъпеш или краставица. Не казвам, че няма да сте ужасяваща гледка, но поне със сигурност след подобна манипулация ще последва душ. И после ще си бъдете идеална. А не мазна, лепкава, лъщяща гад, която идва с шишето и сочи гърба. Моля ви, бъдете истински. Мажете се сутрин, когато ни няма. Благодаря ви от сърце. С уважение: Митко Павлов. Един прост човек с голямо сърце и ръце отворени за крем. Брюле обаче :)

6 коментара:

dianka каза...

това е супер оригинален начин на мислене:)
защо не ми е идвало в главата подобно нещо?!ами защо-защото обикновено мъжете ни казват, че "ммм колко хубаво меришеш..и колко ти е гладка кожата"
И ние се мажем..да ни е гладка кожата, че явно иначе не е?!

milena.hot каза...

..Може би има нещо криворазбрано в маслените манипулации; липсва култура на мазане, един вид.. За какво е нужно да се мажеш преди сън? Един хладен душ в края на деня отмива всичко и всички и те оставя насаме с твоето тяло (и с Неговото). Кремовете, които ние жените използваме за дегизиране пред света през деня, са перфектна защита от слънчеви, инфрачервени, радиационни и какви ли не лъчи; от влиянието на въздуха, водата, огъня и всички елементи на пространството и времето.. Дали това обаче ни прави по-добри, по-силни или по-умни? Ъ-ъ... Май ни прави само по-отблъскващи за Него..при положение, че всъщност искаме да Го привличаме..
Веднъж си купих един парфюм, който страшно харесвах (май единствения, който лично съм си купувала), и Той каза "това нещо мирише на домашен сапун, от този дето се прави от свинска мас..". Та се зачудих тогава, ако държим на човека до нас и на това Той/Тя да ни прегръща с желание и удоволствие, дали пък не трябва да оставим избора на Него/Нея? Ако всеки път като се прибера в къщи след работния ден, след като сутринта съм изсипала около 1 л различни помади върху себе си (а през деня всичко се изпари, измие, изтрие), а Той ми каже, че мириша на бебе, дали пък има въобще някакво значение с какво се мажа.. Ако Той е единственият, който се приближава дотолкова, че да влезе в обсега на моето ухание, дали има нужда да се дегизирам? Мазането не спира времето, само го губи.. А загубеното време е загубена любов... Колкото до секса, мъже, не очаквайте, че кагото Тя се намаже от главата до петите с мляко, което струва 70 лв. за 1 напръстник, ще ви позволи да "повредите" благовонното "покритие".. та нали душът след това ще отмие 70-те лева заедно с престорения оргазъм (престорен, понеже мисълта за зеносания мехлем няма да Й позволи да изригне от дъното на g-точката Й).. Печелившят подход може би започва на още по-ранен етап – след като сте се фиксирали с поглед и ти изтърсиш някаква реплика за кафе, питие или кино, просто я попитай тя дали се маже с мляко за тяло вечер. Отговорът недвусмислено ще ти подскаже дали имаш перспектива в секса с Нея. Ако се маже, не е от твоята порода, а ако не се маже, можеш да я завлечеш в пещерата и да я намажеш с твоя си „мехлем”.

Анонимен каза...

Аз се мажа, признавам си. Харесва ми да ухая на черещка... :) Ама след душа, който си тегля сутрин, се мажа и то не винаги. Не мисля, че изобщо е редно да се мажа преди лягане. Защото всичко, което казваш, е вярно. Извинявай, обаче на никоя нормална жена не би й хрумнало да се маже вечер...

Анонимен каза...

много си ми готин и откровен "гад"!Вие мъжете взехте сега да се контите повече и от нас "метросексуални" му се казвало.Малко гадничко ми става когато видя мъж с обраснати крака и се замислям когато реша поне за месец да си оставя мойте непочистени да ми се вазтанови кожата щото нее от един ден и не е за един ден:)исками се да зарежа всичко да драсна някаде в планината и да не видя банята и сапуна поне 3 дена щото повече на дали бих издаржла и 4ожека до мен да ми каже "много хубаво ми ухаеш "
Защото имате много очаквания от нас и изисквания сме на тоя "хал "и козметичния бранш печели ,а ефект от "помадите" няма кои знае какъв :)и с шампоан и един сапун също се кара ,както казваш "баба ти да не би да е виждала ...........",аиде и един душ гел и един крем .Да не говорим за сенки и червило какво ли се опитваме на скрием стях -природата,нищо по хубаво от нея няма :)момиченцата 9 месеца не се гримират в уртобата на майките си и момченцата не са с далги коси и не слушат метал пак там :)средата и личния избор го прави.ако си намериш половинката добре ако не здраве да е !
Имам една колежка казва "аз сам на 33 и от 16 годишна от нас без грим не сам излязла и един ден"-ами тя маската и е необходима,защо тя си знае,най- ми е добре да стана да си измия очите,забите и дупето,да си сложа анцунга и да ида на работа,защото в момнта тя ми го позолява да се прибера и да си облека нещо по официални и да изляза из града,едно червило и ако сам на кеф сенки ,които не ме харесва ,да патува.А като изляза наван само жертви на козметиците и на модната индустрия ,4ак да ти се до повра6та,ама си е техен избор,да ги обсаждат дригите,аз само се забавлявам:)Пак и кои като е научен и как е свикнал,пак и в разговори се раждат истините,седни и й кажи така и така,достатачно ми е това и това,дай да пробваме,кажи ти какво иска6 от мен:)
Митенце сас всичко се свиква само да го приемеш,нежелаеш ли нестава!

Анонимен каза...

Мите, туркините се мажат със ов4а мас: по лицето - за хубост, по тялото - за мекота, по газа - за ... хлъзгавина. Не знам какво то4но възбужда това у мъжете им, но .. се досещам за поне едно :))))
И все пак, ов4ата мас е полезна във всяко отношение. Ма, кат' са замислиш, много животинско, баце.

Анонимен каза...

хахаха, Павлов, от къде този негативизъм към кремовете за тяло?!

Както си "почнал", ще започне да те дразни schower gel-a, сапуна и пастата за зъби ?! ;))

Taka it easy!

:))

И друго...представи си да целуваш напукани устни :) не е много гот май, а?!
Е...за тази цел и те се мажат, при това обилно..с вазелин, пък бил той и с аромат на "протокола", "черешка" и т.н...

със симпатии,

Вики ( vigorsi )

P.S. Доста се посмях на това откровение ;)

Митко. Павлов. Тва е.